Zgodnie z obietnicą przekazujemy szczegóły dotyczące zapisów na Patronalne Święto Wspólnoty – 21 czerwca 2025 r. w Warszawie.
Termin: 21 czerwca 2025 r
Czas trwania: 9:30-17:30
Miejsce: Warszawa, Świątynia Opatrzności Bożej (ul. Prymasa Augusta Hlonda 1, 02-972 Warszawa).
Parking: Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych zachęcamy do przyjazdu autokarami/busami, a osoby miejscowe, w miarę możliwości, do przyjazdu komunikacją miejską. Autokary, które się nie zmieszczą – zostaną przekierowane na inny dostępny parking. Szczegóły będą podane bliżej terminu święta wspólnoty.
Koszt uczestnictwa: 35 zł (bez obiadu), 70 zł (z obiadem; każdy uczestnik otrzyma obiad w hermetycznym opakowaniu w wersji bezglutenowej – innych diet nie uwzględniamy). W koszcie uczestnictwa zapewniona jest m.in. kawa/herbata/woda. Opłata za uczestnictwo pokrywa część kosztów, które poniesie Fundacja Wspólnota Przyjaciele Oblubieńca organizując Święto Wspólnoty.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ FORMULARZ znajdujący się na stronie w kafelku ŚWIĘTO WSPÓLNOTY (na głównej stronie www.jestemprzyjacielemoblubienca.pl).
Przez formularz zgłaszamy całe grupy– jedno zgłoszenie z całej wspólnoty – może tego dokonać administrator lub wyznaczona do tego osoba. Nie przyjmujemy indywidualnych zapisów.
UWAGA: W kafelku DO POBRANIA znajduje się plik z zaproszeniem, który można pobrać, wydrukować i przekazać zaproszonym gościom (lub wysłać w formie elektronicznej). W przypadku zaproszonych gości spoza wspólnoty (o czym była mowa w komunikacie od Rady Generalnej) prosimy o uwzględnienie ich przy ilości zgłoszonych uczestników w formularzu. Goście nie zapisują się indywidualnie. Koszt uczestnictwa gości pokrywa wspólnota lokalna.
Zapisy trwają do końca maja. Bardzo prosimy o jak najszybsze przesyłanie zgłoszeń. Ewentualne korekty (ilość osób/posiłków) przyjmujemy do 6 czerwca – telefonicznie 515485259 lub mailowo: biuro@przyjacieleoblubienca.pl (nie trzeba wysyłać ponownie formularza). Po tym terminie rezygnacje nie będą uwzględnianie i należy pokryć koszty uczestnictwa wg ilości zgłoszonych osób.
Prosimy o zebranie środków i przekazanie jednej płatności od całej wspólnoty. Wszelkie informacje dotyczące zbiorczych płatności zostaną przesłane w mailu do osoby, która wypełni formularz. Na wskazanego maila będziemy również wysyłać komunikaty organizacyjne oraz zamieszczać je najważniejsze ogłoszenia na stronie wewnętrznej.